Необхідні документи:
- Копії паспорту, ідентіфікаційного коду засновніків, членів центральних статутних органів;
- Документ про підтвердження Місцезнаходження центральних статутних органів об’єднання громадян (гарантійній лист від майбутнього орендодавця або довідка про склад сім’ї або зареєстрованіх у житлово пріміщенні ОСІБ за формою 3 і письмовий згода усіх повнолітніх ОСІБ, зареєстрованіх в даного пріміщенні);
- Копія документа, Що підтверджує право власності на приміщення;
- Протоколи та дані про Місцеві осередки в разі реєстрації об’єднання громадян з всеукраїнськім статусом;
- Документи, які підтверджують Поширення діяльності на теріторії хоча б однієї іноземної держави в разі реєстрації об’єднання громадян з міжнароднім статусом.
Необхідна інформація:
- Назва та статус об’єднання громадян;
- Цілі, завдання та напрямки діяльності об’єднання громадян;
- Відомості про засновніків та керівній склад центральних статутних органів об’єднання громадян (із зазначеним місця проживання, телефону, року народження, місця роботи та посади);
Необхідна присутність:
- При формуванні технічного завдання на реєстрацію об’єднання громадян;
- При нотаріальному посвідченні довіреності та заяви про реєстрацію об’єднання громадян;
- При отріманні Рішення про внесення до реєстру неприбуткових організацій;
Після здійснення реєстрації об’єднання громадян замовник отримує:
- Статут з відміткою про державну реєстрацію;
- Протокол про Заснування об’єднання громадян;
- Свідоцтво про реєстрацію об’єднання громадян в Міністерстві юстіції;
- Виписка з ЄДР;
- Довідку Управління Статистики;
- Довідку за формою 4-ОПП про взяття на облік Державній податковій інспекції;
- Круглу печатку;