aconsult@ukr.net
(044) 465 7288

Реєстрація громадської організації

 Необхідні документи:

  • Копії паспорту, ідентіфікаційного коду засновніків, членів центральних статутних органів;
  • Документ про підтвердження Місцезнаходження центральних статутних органів об’єднання громадян (гарантійній лист від майбутнього орендодавця або довідка про склад сім’ї або зареєстрованіх у житлово пріміщенні ОСІБ за формою 3 і письмовий згода усіх повнолітніх ОСІБ, зареєстрованіх в даного пріміщенні);
  • Копія документа, Що підтверджує право власності на приміщення;
  • Протоколи та дані про Місцеві осередки в разі реєстрації об’єднання громадян з всеукраїнськім статусом;
  • Документи, які підтверджують Поширення діяльності на теріторії хоча б однієї іноземної держави в разі реєстрації об’єднання громадян з міжнароднім статусом.

  Необхідна інформація:

  • Назва та статус об’єднання громадян;
  • Цілі, завдання та напрямки діяльності об’єднання громадян;
  • Відомості про засновніків та керівній склад центральних статутних органів об’єднання громадян (із зазначеним місця проживання, телефону, року народження, місця роботи та посади);

Необхідна присутність:

  • При формуванні технічного завдання на реєстрацію об’єднання громадян;
  • При нотаріальному посвідченні довіреності та заяви про реєстрацію об’єднання громадян;
  • При отріманні Рішення про внесення до реєстру неприбуткових організацій;

Після здійснення реєстрації об’єднання громадян замовник отримує: 

  1. Статут з відміткою про державну реєстрацію;
  2. Протокол про Заснування об’єднання громадян;
  3. Свідоцтво про реєстрацію об’єднання громадян в Міністерстві юстіції;
  4. Виписка з ЄДР;
  5. Довідку Управління Статистики;
  6. Довідку за формою 4-ОПП про взяття на облік Державній податковій інспекції;
  7. Круглу печатку;