aconsult@ukr.net
(044) 465 7288

Реєстрація ДП

Сама процедура реєстрації в нашій фірмі заключається в наступному:

  • Ви телефонуєте нам по одному з вказаних телефонів або пишіть на електронну пошту, або залишаєте заявку на сайті
  • Ми узгоджуємо всі потрібні нам дані (Ви пересилаєте електронною поштою нам анкету)
  • Домовляємося про зустріч у зручний для Вас час
  • Підписуємо всі необхідні для реєстрації документи (статут, протокол, акт, договір і т.д.)
  • Наші співробітники реєструють юридичну особу у державного реєстратора, податкової інспекції, в Пенсійному фонді відповідного району Києва , за юридичною адресою ТОВ
  • Виготовляємо друк
  • Передаємо весь пакет документів про реєстрацію (друга зустріч з керівником або представником)

ЦІНА — 2000 грн., Передоплата 50%.

Для реєстрації нам потрібні:

  • Ксерокопія паспорта засновника 1,2 і 11 сторінки
  • Ксерокопія ідентифікаційного номера засновника
  • Ксерокопія паспорта директора 1,2 і 11 сторінки
  • Ксерокопія ідентифікаційного номера директора
  • Заповнена анкета

Після реєстрації директор отримує наступні документи:

  • Статут
  • Протокол
  • Печатку новоствореної компанії
  • Виписка про державну реєстрацію
  • Інші документи за домовленістю (довідка , витяг)

Звертайтеся до професіоналів з досвідом, щоб уникнути зайвих витрат коштів і нервів.

Бажаємо успіху в роботі!