aconsult@ukr.net
(044) 465 7288

Реєстрація благодійного фонду

Послуга з реєстрації благодійної організації включає в себе консультування Клієнта з вибору оптимальної форми благодійної організації для задоволення його потреб, підготовку повного пакету документів для реєстрації благодійної організації, повну реєстрацію організації (в Міністерстві юстиції, податкової інспекції, органах статистики та Пенсійному фонді). В результаті надання даної послуги у Вас буде повністю зареєстрована і готова до ведення діяльності благодійна організація.

Термін:

  • Загальний термін реєстрації благодійного фонду — 3 місяці.
  • Загальний термін реєстрації може бути прискорений, що передбачається в окремому порядку.

Необхідні документи та інформація:

  1. Назва організації та види діяльності, які вона буде здійснювати;
  2. Інформація про членів правління та спостережної ради;
  3. Підтвердження юридичної адреси (договір оренди, гарантійний лист або форма 3 з ЖЕКу і згоду проживають в квартирі осіб);
  4. Паспорти та ідентифікаційні номери засновників;
  5. Статут та виписки для юридичних осіб засновників;
  6. Заяви регіональних представників благодійного фонду;
  7. Довіреність на співробітників компанії.