aconsult@ukr.net
(044) 465 7288

Витяг з Державного земельного кадастру

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку містить усі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки, сформований як викопіювання з кадастрової карти (плану) території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку є обов’язковим при вчиненні правочинів щодо земельної ділянки (крім складення заповітів).

Перелік документів необхідних для отримання Витягу з Державного земельного кадастру.

  • Копію державного акту (свідоцтва на право власності, договору купівлі-продажу/дарування тощо) на землю;
  • Копію всіх сторінок паспорта і копію податкового номеру власника;
  • Довіреність на оформлення витягу з ДЗК на працівників нашої компанії.

Якщо вас зацікавила надана інформація, повідомляємо, що до переліку наших послуг входять:

  • Кваліфікована консультація клієнта;
  • Формування пакету документів з можливістю  отримання необхідних  виписки або витягу, вирішення будь-яких проблемних питань в найкоротші терміни;
  • Супровід документів в органі ліцензування;
  • Отримання ліцензії;
  • Отримання і відправлення документів для ліцензії зручним для замовника способом.
Витяг з Державного земельного кадастру

Нагадуємо, що наша компанія надає широкий спектр юридичних послуг, а клієнти нашої компанії завжди можуть розраховувати на позитивне та якнайшвидше вирішення будь-яких юридичних питань та професійний підхід у їх вирішенні.