ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку містить усі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки, сформований як викопіювання з кадастрової карти (плану) території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку є обов’язковим при вчиненні правочинів щодо земельної ділянки (крім складення заповітів).
Перелік документів необхідних для отримання Витягу з Державного земельного кадастру.
- Копію державного акту (свідоцтва на право власності, договору купівлі-продажу/дарування тощо) на землю;
- Копію всіх сторінок паспорта і копію податкового номеру власника;
- Довіреність на оформлення витягу з ДЗК на працівників нашої компанії.
Якщо вас зацікавила надана інформація, повідомляємо, що до переліку наших послуг входять:
- Кваліфікована консультація клієнта;
- Формування пакету документів з можливістю отримання необхідних виписки або витягу, вирішення будь-яких проблемних питань в найкоротші терміни;
- Супровід документів в органі ліцензування;
- Отримання ліцензії;
- Отримання і відправлення документів для ліцензії зручним для замовника способом.
Нагадуємо, що наша компанія надає широкий спектр юридичних послуг, а клієнти нашої компанії завжди можуть розраховувати на позитивне та якнайшвидше вирішення будь-яких юридичних питань та професійний підхід у їх вирішенні.